Cum să slăbeşti 13 kilograme în doar 15 zile. Meniul cuprinde alimente destul de gustoase

  • 3296 afişări
Cum să slăbeşti 13 kilograme în doar 15 zile. Meniul cuprinde alimente destul de gustoase

31 martie 2017 Alexandra Necsoiu

În doar 15 zile poţi slăbi până la 13 kg, deşi meniul fiecărei zile cuprinde alimente destul de gustoase. Acest plan de alimentaţie este util pentru persoanele care au dificultăţi de digestie şi sunt nemulţumite de starea pielii lor.

Luni

  • La micul dejun: 1 portocală (se poate şi grapefruit, piersică, ananas sau alte fructe similare, important este să nu fie banană), 2 biscuiţi (din grâu integral sau cereale), cafea sau ceai fără zahăr.
  • La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt.
  • La cină: 2 ouă fierte, 2 roşii, 500 g de salată de legume (se poate doar castraveţi), 2 biscuiţi.

Este important să beţi multe lichide în timpul acestui regim alimentar şi trebuie să fie exclusă sarea. Sarea poate fi înlocuită cu ierburi şi condimente, piper şi chimion pentru prepararea salatelor, peştelui, cărnii şi legumelor.

Marţi

  • La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.
  • La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, 2 biscuiţi.
  • La cină: 120 de grame de carne (de preferinţă de vită), 1 roşie, 1 biscuit.

Miercuri

  • La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.
  • La prânz: 1 portocală, 1 ou fiert, iaurt, salată de legume.
  • La cină: 120 de grame de carne, 1 portocală, 1 biscuit, cafea sau ceai.

Joi

  • La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.
  • La prânz: 120 de grame de brânză degresată sau brânză de vaci, 1 roşie, 1 biscuit.
  • La cină: 120 de grame de carne, 2 roşii, 1 măr, 1 biscuit.

Vineri

  • La micul dejun: la fel ca în ziua de luni.
  • La prânz: 200 de grame de peşte gătit la aburi, 1 roşie, 1 biscuit.
  • La cină: 200 de grame de legume fierte (morcovi, ceapă, varză, cartofi, fasole), 1 ou fiert, 1 roşie.

La sfârşit de săptămână puteţi mânca ceea ce mâncaţi de obicei! Important este să nu mâncaţi prea mult, să nu consumaţi băuturi alcoolice, să evitaţi alimentele cu conservanţi şi să nu folosiţi sarea.

Când veţi obţine greutatea dorită, va trebui ca o dată pe săptămână (în zilele de luni, de exemplu) să urmaţi meniul prezentat mai jos, şi astfel kilogramele date jos nu vor mai reveni!

  • La micul dejun: 2 căni de apă cu suc de lămâie.
  • La prânz: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roşie, 1 măr.
  • La cină: 1 ou fiert, 1 biscuit, 1 roşie.

 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: alimentatie , plan , slabire , meniu