Dieta femeii din Epoca de piatră. Cum să scapi de surplusul de grăsime de pe corp

  • 397 afişări


Dieta femeii din Epoca de piatră. Cum să scapi de surplusul de grăsime de pe corp

11 ianuarie 2018

“Dieta femeii din Epoca de piatră”, aşa cum a fost denumită de creatorul ei, profesorul american Arthur De Vany, autor al cărţii „The New Evolution Diet”, are la bază obiceiurile alimentare ale oamenilor care au trăit acum 40.000 de ani.

Potrivit lui De Vany, dacă trăim aşa cum am fost construiţi să trăim, cu perioade intermitente de repaus alimentar, cu surse de hrană şi activităţi variate, vom reuşi să eradicăm alergiile, să ne sporim rezistenţa la stres, dar şi să slăbim şi să ne îmbuntătăţim mecanismele de regenerare ale organismului, ceea ce va ajuta la încetinirea procesului de îmbătrânire.

Prin eliminarea din dietă a alimentelor moderne, inclusiv a carbohidraţilor, a laptelui şi a mâncărurilor procesate, dieta femeii din epoca de piatră promovează un stil de viaţă organic, bazat de mâncăruri care se pot culege, prinde sau vâna. Cu toate astea, pentru a vă asigura că primiţi suficienţi nutrimenţi, se recomandă administrarea unor suplimente alimentare.


Potrivit variantei britanice a revistei Elle, dieta are la bază trei sfaturi principale:

Mâncaţi trei mese pe zi care să conţină legume fără amidon, fructe şi proteine slabe;

Săriţi peste mese din când în când pentru a promova un nivel scăzut al insulinei din sânge în timpul repausului alimentar;

Faceţi câteva exerciţii fizice de intensitate mare şi într-un timp scurt.

Ce poate conţine meniul zilnic

Mic dejun: omletă cu creveţi, şuncă slabă şi rădăcină de ghimbir
Prânz: salată de conopidă, praz şi seminţe de pin
Cină: somon cu pepene galben, pere şi castraveţi

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: dieta , epoca de piatra