Kinga Sebestyen te învaţă cum să scapi de durerile articulaţiilor

  • 216 afişări
08 noiembrie 2018
Kinga Sebestyen te învaţă cum să scapi de durerile articulaţiilor

Kinga Sebestyen a ajutat, de-a lungul carierei, zeci de mii de oameni să slăbească şi să ajungă într-o formă fizică excelentă, prin sesiunile de sport pe ghete rebound, pe care le-a ţinut în România şi în ţări de pe trei continente.

 

Cea care a făcut faimos fenomenul Kangoo Jumps peste tot în lume, şi a lucrat chiar şi cu Kim Kardashian, a ajutat inclusiv persoane cu probleme de sănătate să scape de dureri şi să îşi îmbunătăţească starea fizică. A fost cazul, spre exemplu, al unei femei care a participat la multe maratoane şi triatloane şi care s-a pricopsit cu dureri la genunchi şi şolduri, ori în zona toracelui, iar tensiunea era din ce în ce mai scăzută. Nu a mai făcut mişcare de ani buni pentru a-şi proteja, credea ea, articulaţiile.

 

Starea generală de sănătate însă se agrava, a început să ia în greutate, astfel că a apelat la Kinga Sebestyen pentru a face din nou mişcare fără a mai avea durerile zilnice la articulaţii. A intrat în programul acesteia, Fat Burning, şi a putut face sport pe ghetele rebound fără a mai avea dureri în zona articulaţiilor. Antrenamentul i-a remolat corpul şi a reechilibrat starea de sănătate.

 

“De-a lungul vieţii am participat la o mulţime de concursuri precum maraton sau triatlon, unde am câştigat şi primul loc. Am avut apoi de luptat cu probleme emoţionale şi de sănătate. Îmi uram locul de muncă şi tot timpul mă simţeam copleşită de probleme. În fiecare zi aveam dureri la genunchi şi şolduri când alergam sau mergeam pe asfalt, probleme toracice şi tensiune scăzută. Am apelat la Kinga pentru a intra în programul ei şi a face sport pe ghete. Nu am mai simţit niciun disconfort la articulaţii pentru că ghetele cu arcuri atenuează impactul cu solul, muşchii au redevemit activi,  iar tensiunea arterială a revenit la normal. Din proprie experienţă pot spune că, chiar dacă ce aş fi alergat 10 Km, nu aş fi ars atâtea calorii ca după un antrenament de 30 minute la Kangoo Jumps. După antrenamente, am fost surprinsă să constat că nu mai am nici un fel de durere în genunchi, sunt plină de energie şi nu simt decât bună-dispoziţie. Mi-a dat atât de multă satisfacţie încât am absolvit cursul de formare şi am devenit instructoare, pentru ca, la rândul meu, să pot ajuta şi eu persoanele cu probleme asemănătoare mie”, declară Timea Demeter. 

 

Kinga Sebestyen explică de ce ghetele pe care, la rândul ei, sare de mai bine de zece ani, protejează articulaţiile.

„Ghetele au avut de la bun început rol de recuperare şi de protecţie a coloanei şi a articulaţiilor. Au fost perfecţionate constant,  ajungând acum la a patra generaţie, XR3.  Şocul impactului cu solul este redus în proporţie de până la 80%. Mişcarea pe ghete crează senzaţia de imponderabilitate ce urmează unei sărituri de pe trambulină, senzaţie care este nu doar intensă şi incitantă, dar permite şi reducerea considerabilă a uzurii articulaţiilor. Ghetele pot fi folosite şi de copii de la vârsta de 4 ani. Persoanele cu disabilităţi, incapabile de a alerga, ca şi consecinţă a unor afecţiuni la nivelul genunchilor sau a unor afectiuni articulare, au redevenit apte pentru sport datorită Kangoo Jumps. Dezvoltă musculatura şi îţi conturează silueta în mod natural, previne problemele cardiovasculare, încetineşte procesul de îmbătrânire, reduce stresul, stimulează sistemul limfatic şi cel imunitar.

Este însă foarte important ca ghetele să fie originale, pentru că cele din comerţ sunt, de cele mai multe ori, contrafăcute ori produse în China şi sunt de proastă calitate, nu au flexibilitate şi pot deveni periculoase. Un produs de cinci ori mai ieftin decât originalul nu poate avea o calitate asemănătoare. De asemenea, orele de sport trebuie făcute cu instructori acreditaţi de mine, pentru a garanta calitatea şi siguranţa sesiunilor”, declară Kinga Sebestyen.

 

Ţi-a plăcut acest articol?

Fii smart & chic alături de noi, dă LIKE paginii The ONE de Facebook!

Comenteaza Am mai scris despre: dureri